Saturday, 17 September 2011

cuti selepas buka semester

setelah 4 hari kelas, akhirnya cuti bermula.. aiceh padahal jumaat, sabtu & ahad jew cuti
tapi syoknya mcm laaa dah lama tak cuti aku ni.. rehat 5 bulan kelas 4 hari pastu terus cuti 3 hari... woww!!!
menarik jadi student kan?

so hari ini, apa lagi.... moh la kita jalan2 cari barang

 mcm biasa, jalan kat ampang bila jew yg tak jem!

 singgah sebentar di UDANI CARPET, untuk beli carpet kat bilik abg aku dgn aku
i have a new carpet... ni rasa taknak keluar bilik nanti

 perbincangan harga berlaku

 then, after pergi chow kit, singgah lama di SOGO....
untuk baiki handbag BONIA emak...

rasa nak beli jew beg travel yg white colour yg megah berdiri di rak itu

 selepas berjalan2 dalam bonia, aku tertarik dgn wallet ini.... wow!!
pink colour... and mcm biasa kak long pun dapat satu...
thanks mom, so wallet jimmy choo yg zipnya hilang itu boleh dijadikan kenangan

pastuh singgah di tingkat wanita... ouuww...
i buy a new shoes... but bukan aku yg bayar, 
kak long tercinta yg bayar.... gambar di atas dia tgh khusyuk sign kad kredit

my new shoes... kalau ada warna merah.. memang dah beli la seyhhh

then, shopping lagi, nampak x ada kain purple atas meja kaunter itu...
thats my blouse......
thank you mother... u are super duper mom

oren bag = as a green bag

bila jem je jalan, saya terus menjadi model tak berbayar.......

berbelanja biar berpada2,

alipah 

No comments: