Monday 27 January 2014

Suriani dental surgery


Assalammualaikum.
3 minggu lepas abah asyik mengadu dia sakit gigi, 
tp bila diajak pergi ke klinik, mula la seribu satu alasan yag diberi, tapi at the end, dia tak tahan sgt, dia sukarela menyerah diri smbil angkat tangan  
mcm biasa, aku je la anak abah mak yg masih bersama mereka,
jadi aku pun bawa abah ke klinik. 
first klinik pergi, pekerja situ kata after raya cina baru doktor free..

perhhh memang menguntungkan bukak klinik gigi
lagi dua minggu kena tunggu.
so aku pun try la pergi klinik yang berhampiran

SURIANI DENTAL SURGERY

aku berpuas hati lepas abah dapat treatment disini, sebb tu aku nak review sikit klinik ni
supaya lepas ni warga AMPANG tahu nak pergi klinik gigi yang mana
yes !!! comfort sgt and bersih
kita pun yakin dengan dktr dia
walaupun nampak muda, tapi dia rileks jew.
bukan senang nak cari dktr yg menyenangkan kita. 

ini kad klinik ni.

jum review sikit gambar2 yang aku sempat snap 




abah after gigi dicabut. see abah pun rilekss jew, dia tak sedar pun doktor da cabut gigi dia
hebat betul doktor ni..

alamat 
9-1, jalan AWF3, Ampang Waterfront, 68000 Ampang, Selangor.

or

korang leh telefon dulu utk appoinment 

03-42800231


5 comments:

budoxe said...

nk pg gak sini leh?

SA said...

mahal tak harga cabut gigi?

SA said...
This comment has been removed by the author.
Mama Dania said...

Sy pun puas hati dgn servis kat sini. Staf n doktor mmg best..anak pun suka.😊

Mama Dania said...

Sy pun puas hati dgn servis kat sini. Staf n doktor mmg best..anak pun suka.😊