Thursday 11 August 2011

UMrah 1

assalammualaikum... hai pembaca2 blog saya!!! maap kerana lama sudah tidak update blog... huhuhuhu.... sy menghilang 2 minggu jew hehehehe..... saya pergi menunaikan umrah dgn mak,abah&abg sy... 
so.... tuk melepas rindu (mcm la ada org baca blog ni haa) korg... sy akan cerita serba sikit tentang perjalanan sy ke rumah ALLAH itu okie..... selamat membaca....

bertolak dari rumah pukul 11 pagi... penerbangan kami pukul 3 ptng.. tapi biasa la.. kena 3 jam awal kena ada kat sana... sampai klia, dlm pukul 12.15tghari.. mcm biasa lepas hantar bagasi.... kitaorg satu family lepak kat mcd : ) hehe sempatkan... pas mkn ada taklimat sikit tentang penerbangan & perjalanan.... lepas tuh say goodbay to kak long & kak dayah also... abg2 ipar dgn anak buah... seriusly aku mcm excited sgt2.....
tunggu kat tempat menunggu lama jugak sebb flight delay plak ha.... sejam je pun (hahahaha)  kat bawah ni gambar2 masa di klia sebelum berangkat ke madinah


 yes!!! model tak berbayar ni posing dgn flight yg akan menerbangkan sy ke madinah
 beg andalusia menjadi handbag aku sepanjang perjalanan
ni gambar masa berhenti di RIAT selama sejam...
ada penumpang turun disini..... sy sentiasa excited haaaaa
  
ni plak... makanan yg disediakan tuk penumpang.... pramugari diorg sentiasa tanya..
tea or coffee?
beef/chicken/fish?

tuh je haaa ayat yg kuar dr mulut diorg.. aku pun boleh jadi prmugari mcm tuh haa
ni pas andalusia dan buku suntikan.... yeeaa!!! bersedia tuk ke madinah
will continue...
selamat membaca






No comments: