Tuesday 16 September 2014

infused water untuk kekal sihat



Assalammualaikum..

haaaa... apa yang aku nak update ni maybe tengah trending utk masa sekarang, aku je yang lambat sikit bab2 kesihatan nih...

APA ITU INFUSED WATER ?

kalau ikut bahasa aku infused water tu, alaaaaa yang masuk-masuk je buah yang dipotong, masuk air sejuk then biarkan selama beberapa jam or semalaman. Ini namanya infused water. apa kelebihan minum air ni?untuk  nak sihat, kurus, slim melim laa. hehehe so air tu menyerap la khasiat buah2 tu.
 
atas ihsan mak kesayangan.. mak nolong beli kat giant barang2nya. anak yang nak sihat mak pulak yg kena beli .. dasar anak betul
 
aku campurkan 3 bahan je
1) strawberry
2)lemon
3)pudina

ni la rupanya "infused water" ni
aku memang main letak je kuantiti bahan2 ni ikut size balang air.


dan2 malam tu kak dayah sent gambo kat group yg dia pun bt infused water. masing2 pun nak sihat.
 
 
[blog_fruitinfusedwaters%255B4%255D.jpg]
selamat mencuba !
 

No comments: