Tuesday 16 September 2014

trip lumut #day1

jadi tradisi setiap tahun mesti murid2 pendidikan khas ni akan ke lawatan.
jadi tahun ni lawatan ke Lumut,Perak.
dan cikgu2 yg belum kawin dan dah ada anak besar tinggi lampai wajib ye ikut.
aku suka je dapat ikut,
pergi jalan giler tak suka !!
 
macam biasa la, takde kerja lain da cikgu dgn anak murid sama naik nak tangkap gambar pun..
sebelum bergerak, macam tradisi dr dulu aku rasa, nak pergi mana2 lawatan mesti kena tunggu bas sampai. #choiiiii
 
 
 aku di amanahkan untuk menjaga 2 murid ni sepanjang sesi lawatan. dr diorg bgn tido sampai diorg tido balik. kiranya duit, makan, baju, kejut bgn tido, pastikan diorg amik ubat dll. nampak 1 malaysia tau.
masa ni kami da sampai ke jeti pangkor nak ke pulau pangkor. ramai tau rombongan mak jemah

cikgu dan 4 anak muridnya.... satu aku perasan anak2 murid aku ni masa pergi lawatan, pantang tengok cikgu pegang hp mesti suruh ambilkan gambar.. amboiii korg

keadaan dalam feri semua behave tau.. takut la tu. ( cikgu pun takut termuntah jugak)
 
sesampai di kota belanda.
 

baca jangan tak baca. kata lawatan sambil belajarkan. mestilah kena ada info kan

cikgu2 pun nak jugak kan gambar

cikgu sorang ni memang over

kan da kata tadi over!!!

di tembok besar cina

dan pantai pangkor.
 
ni la tempat2 kitaorg lawat tuk hari pertama.
nanti sambung eyh .... 
 

No comments: