Tuesday 16 September 2014

modest culture inspired by prof muhaya

kalau baca post2 yang lepas, korang mesti tahu, aku ni memang pemakai baju dr butik ni. aku tak tahu kenapa, aku selesa sangat bila pakai, maybe  sebab kualiti kain dia. plus aku suka sgt material dia yg tak berbulu walaupun ak basuh hampir tiap minggu.aku ni memang menang memakai. aku ke kerja pun mmg hari2 aku sarung baju dr butik ni. yang best, tak perlu seterika ...

aku nak cerita koleksi courage dr modest culture. baru2 ni butik ni keluarkan warna2 baru.. bling2 terus mata aku hadap page FACEBOOK diorg. terus hati ni melonjak kegumbiraan.


lawa2 colour keluaran baru diorg. tapi time aku sampai mcm ada 4 warna je tinggal.
nampaknya bukan mata aku sorg je yg blink2 ye
 
 

 
Konsep : Modest Collection
Material : Lycra berkualiti tinggi.
Jenis : Baju peplum panjang + skirt plain.
 
aku tak tamak ye, tapi aku memang ada ketiga2 warna di atas :)
 
dan inilah hasil dr mata blink2 aku untuk hari itu
 
 
 
 
sekian yew...
 

No comments: